![]() |
| Πληροφορίες ταινίας από το imdb |
Προσωπική μου γνώμη: Μια πολύ καλά γυρισμένη ταινία ικανή να κρατήσει τον θεατή σε όλη τη διάρκειά της με ωραία γυρισμένες και σκηνοθετημένες σκηνές μαχών σώμα με σώμα στα βουνά του Πακιστάν. Δεν είναι μόνο οι Αμερικάνοι Ράμπο ικανοί για επικίνδυνες αποστολές αλλά και οι Γάλλοι. Το τέλος βέβαια δεν είναι ότι καλύτερο μιας και αυτά που συμβαίνουν είναι αρκετά προβλέψιμα αλλά αυτό μπορεί να το κρίνει προσωπικά όποιος την δει.
